Niedawno w jednym z postów pisaliśmy o spersonalizowanych wskazówkach optymalizacyjnych, które przekazujemy Wam przez e-mail lub bezpośrednio na konto AdSense. Dziś prezentujemy kolejną formę takich wskazówek, którą będziemy wdrażać przez kilka najbliższych tygodni. Dzięki niej dowiesz się, jak wprowadzać zmiany w ustawieniach typu i formatu jednostek reklamowych AdSense dla treści bezpośrednio na koncie i tym samym zwiększać swoje zarobki.

W nowych rodzajach powiadomień symulujemy aukcję reklam dla konkretnej jednostki reklamowej z innymi ustawieniami typu i formatu niż te wybrane przez wydawcę. Jeśli okaże się, że któreś z nowych ustawień powoduje stałe zwiększanie przychodów z jednostki reklamowej, wyświetlimy zalecenie na koncie. Symulacje nie będą miały wpływu na bieżący ruch ani zarobki, a zalecenia pojawią się tylko wtedy, gdy symulowana aukcja wykaże wzrost przychodów.

Zalecenia są widoczne na karcie „Strona główna” na koncie AdSense, więc ich wdrożenie jest bardzo proste.



W przypadku zaleceń dotyczących typu reklamy wystarczy kliknąć przycisk „Zrób to teraz”, a typ jednostki reklamowej zostanie automatycznie zaktualizowany.

Jeśli chcesz wcielić w życie zalecenia dotyczące formatu reklamy, kliknij przycisk „Utwórz tę jednostkę”. Na karcie „Moje reklamy” pojawi się nowa jednostka reklamowa w zalecanym formacie. Teraz wystarczy tylko zastąpić obecny kod jednostki reklamowej w witrynie nowo utworzonym kodem.

Mamy nadzieję, że różne typy sugestii, jak poprawić skuteczność konta, ułatwią Wam zarządzanie reklamami i zwiększą osiągane przychody. Więcej informacji o spersonalizowanych rekomendacjach można znaleźć w Centrum Pomocy.